close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور

    بازدید : 186
    چهارشنبه 1 خرداد 1398 زمان : 16:23

    San Anselmo rome italy

    معرفی:هتل 4 ستاره سان آنسلمو ایتالیا یکی از هتل های خوب روم ایتالیا میباشد.این هتل با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد.اتاق های این هتل لوکس هستند و دارای امکانات رفاهی هستند تا مسافرین عزیز به راحتی بتوانند استفاده کنند.این هتل دارای کادی مجرب و آموزش دیده نیز میباشد که شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور اروپا میباشند.با انتخاب این مجتمع 4 ستاره شما مسافرین تور اروپا تابستان 98 میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید و یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

    امکانات هتل:پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه ،تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایشخانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه، لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق، اتو کشی،خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط ،مرکز بدنسازی،اتاقهای پاک و بدون سیگار، حمام ترکی و بخار

    امکانات اتاق:سیستم تهویه، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، تلویزیون ،دمپایی، لوزام بهداشتی، چای ساز/قهوه ساز ،میز لوزام آرایش، کمد لباس، مبلمان، تخت، تراس، تخت، آینه

    رستوران هتل:هتل سان فضای دل نشین را ایجاد کرده است تا مسافران عزیز تور اروپا بتوانند از غذا های بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.

    پیشنهاد ما:هتل سان آنسلمو یکی از هتل های خوب روم میباشد و هر روزه آماده ارائه بهترین خدمات برای مسافرین تور اروپا میباشد.


    Ars Hotel rome italy

    معرفی:هتل آرس یکی از هتل های رم میباشد که در منطقه مونته ساکرو واقع شده است.موقعیت جغرافیایی این هتل 4 ستاره بسیار خوب است به صورتیکه در مجاورت آن چندین رستوران و مراکز خرید قرار دارد.اتاق های هتل با طراحی منحصر به فرد مجهز به امکانات رفاهی میباشد.پرسنل های این هتل 4 ستاره مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور اروپا خدمت رسانی میکنند.این هتل 4 ستاره بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران عزیز تور اروپا تیر 98 فراهم کرده تا در طول اقامت خود استفاده کنند و لذت ببرند.با انتخاب این هتل مسافران عزیز میتوانند لحظات به یاد ماندنی و رویایی را برای خود ثبت کنند.

    امکانات هتل:پذیرش شبانه روزی،روزنامه ،بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان، تهویه ،تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایشخانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه، لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق، اتو کشی،خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط ،مرکز بدنسازی،اتاقهای پاک و بدون سیگار،حمام ترکی و بخار

    امکانات اتاق:سیستم تهویه،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،تلویزیون،دمپایی،لوزام بهداشتی،چای ساز/قهوه ساز،میز لوزام آرایش،کمد لباس،مبلمان،تخت،تراس،تخت

    رستوران هتل:مسافران تور اروپا میتوانند در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

    موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس:20 دقیقه


    Hotel Marco Polo Rome Italy

    معرفی : هتل مارکو پولو یکی از هتل های 3 ستاره شهر رم ایتالیا است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار گرفته است. در ساختمان 5 طبقه این هتل 23 واحد اقامتی برای شما مسافران تور اروپا وجود دارد که دیزاین آن ها یکسان است و بسیار تمیز هستند. وجود کارکنان مسلط به زبان انگلیسی کار شما را برای برقراری ارتباط در این هتل بسیار آسان تر می سازد.

    Hotel Marco Polo Rome Italy

    امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع سینگل، دبل، توئین، تریپل، استاندارد و سوپریور هستند که در آن ها امکانات تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با وان و دوش ، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت رایگان ، تلفن، مینی بار، سشوار، چای ساز، قهوه ساز و لوازم بهداشتی وجود دارد.

    امکانات هتل : کتابخانه، اجاره دوچرخه، اجاره ماشین ، خدمات تور، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خدمات فکس و کپی، سوئیت های خانوادگی، اتاق چمدان، خدمات نگهداری از کودک، آسانسور

    Hotel Marco Polo Rome Italy

    رستوران هتل : در این هتل رستوران وجود ندارد اما در سالن صبحانه خوری آن بوفه ای مفصل هرروزه سرو می شود.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در ایستگاه مرکزی و خیابان مگنتا شهر رم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو تنها 200 متر است و از آن تا کلیسیوم تنها دو ایستگاه فاصله دارید. فرودگاه نیز در فاصله 13 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

    Hotel Marco Polo Rome Italy

    پیشنهاد ما : این هتل بیشتر مناسب سفرهای کاری است و در کل استایل هتل بیزنس می باشد. قیمت هتل نیز نسبت به دیگر هتل های شهر رم بسیار مناسب به نظر می آید.


    La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

    معرفی : هتل لا گریف لاکچری که به لا گریف ام گالری بای سافیتل نیز معروف است، یکی از هتل های 5 ستاره معروف ایتالیا و شهر رم است. ساختمان هتل بسیار زیبا و به سبک خانه های ایتالیایی است. فضاهای داخلی و رستوران هتل به زیبایی طراحی شده اند به گونه ای که نقصی در آن ها مشاهده نخواهید کرد. در این هتل 123 اتاق وجود دارد و خدمات آن به صورت BB ارائه می شود.

    La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

    امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع کوئین، سوپریور، دلوکس، سوئیت و پرمیوم هستند که دارای لوازم بسیار لوکسی بوده و امکانات مینی بار، تلویزیون، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با وان و دوش و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد.

    امکانات هتل : کافی شاپ، اسنک بار،تراس، پذیرش 24 ساعته، اجاره دوچرخه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرویس نگهداری کودکان، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، خدمات تور، مرکز تجارت، شاتل فرودگاهی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

    La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

    رستوران هتل : رستوران هتل لاگریف به سبک آلاکارته است و انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. هم چنین کافی شاپ زیبای هتل نیز در بام آن قرار دارد.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در مرکز شهر رم و در خیابان ویا نازیونال قرار دارد. فاصله آن تا ایستگاه مترو ریپابلیکا تنها 200 متر است و 14 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. موزه واتیکان نیز در 3.4 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

    La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

    پیشنهاد ما : هتلی بسیار زیبا و لوکس در قلب شهر رم که مسافرتی رویایی را در آن تجربه خواهید کرد.

    تور مشهد

    تور کیش

    تور مشهد
    رزرو آنلاین هتل جام جم کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 7

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 2005
  • بازدید کلی : 28560
  • کدهای اختصاصی