close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور

    بازدید : 403
    چهارشنبه 1 خرداد 1398 زمان : 16:10

    Hotel The Peninsula Paris

    معرفی:هتل 5 ستاره پنینسولا یکی از هتل های معروف فرانسه میباشد که دقیقا در قلب فرانسه ساخته شده است.این هتل زیبا و لوکس با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.اتاق های هتل لوکس و مدرن هستند و دارای بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور اروپا میباشند تا در طول اقامت در این مجتمع شیک بتوانند به راحتی استفاده کنند و لذت ببرند.هتل پنینسولا دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی میباشد.کادر مجرب و آموزش دیده هتل 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور اروپا میباشند.این هتل در چند قدمی برج ابفل قرار گرفته است.با اقامت در این مجتمع 5 ستاره میتوانند از فضای 360 درجه پاریس دیدن کنید و لحظات به یادماندنی را سپری کنید.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه در این هتل 12 میباشد.

    هتل پنینسولا فرانسه

    امکانات هتل:جعبه امانات، صرافی، تلویزیون، خشک شویی، فکس، ماساژ، هواساز اتاق، پذیرایی نوشیدنی، دوچرخه کرایه ایی، پاسخگویی 24 ساعته، فروشگاه، وی-لن WLAN، بدنسازی، ایروبیک روی آب، استخر سرپوشیده، اینترنت سالن، اینترنت اتاق، سونا، جکوزی، سونا بخار، خدمات 24 ساعته در اتاق، سالن همایش و کنفرانس، نگهداری از کودک، جاره دوچرخه، مرکز تجاری، پارکینگ اتومبیل، خشکشویی ، اتوکشی و تبدیل ارز، رنت خودرو، فروشگاه

    امکانات اتاق:سشوار، بالکن، حمام داخل اتاق، وان حمام، اتاق فرش شده، گرمایش مرکزی، رخت کن، تلفن مستقیم اتاق، یخچال، ضبط صوت، تخت کینگ سایز، سالن استراحت،‌ مینی بار، رادیو، کمد لباس، آباژور، سیستم تهویه، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، پاورسوییچ

    هتل پنینسولا فرانسه

    رستوران هتل:هتل پنینسولا دارای رستورانی در پشت بام میباشد که نمای برج ایفل را داراست و مسافران تور کیش میتوانند در این فضای دل نشین و زیبا از غذا های فرانسوی سفارش دهند و نوش جان کنند.

    موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا خیابان شانزلیزه:1.12 کیلومتر

    فاصله هتل تا برج ایفل:1.44 کیلومتر

    فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چارلز دوگل پاریس:24 کیلومتر

    هتل پنینسولا فرانسه

    هتل پنینسولا فرانسه


    shangri-la hotel paris france

    معرفی:هتل شانگری لا یکی از هتل های لوکس پاریس میباشد که در کنار رود سن واقع شده است.اتاق های این هتل 5 ستاره ویو رو به برج ایفل را دارد که زیبایی این هتل را چند برابر میکند.طراحی و معماری این هتل به گونه ای است که توجه همگان را به خود جلب میکند اتاق های هتل بسیار استاندارد بوده و همچنین مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران عزیز تور اروپا میباشد.کارکنان و پرسنل هتل دوره دیده و مجرب هستند و همچنین شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافرین وگردشگرین عزیز تور اروپا میباشند.این هتل 5 ستاره بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مسافران تور اروپا قرار داده تا تجربه یک سفر به یاد ماندنی را در این هتل 5 ستاره ثبت کنند و از سفر خود لذت ببرند.موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ای است که مسافران تور اروپا به راحتی میتوانند به جاذبه های گردشگری فرانسه دسترسی داشته باشند.

    امکانات هتل:صحبت کردن کارکنان به چند زبان،آسانسور،فروشگاه خرید هدیه،سرویس نگه‌داری از کودک،اینترنت،غذای مخصوص بچه‌ها،شکلات و کلوچه رایگان،ماساژ،مجاز بودن ورود حیوانات خانگی،حوله،ساحل،استخر،مانیکور و پدیکور،اسکراب بدن،پکیج و امکانات اسپا،کلاس ورزش و یوگا،رختکن در سالن ورزش اسپا،استخر سرپوشیده،تراس،پذیرش شبانه روزی،اتاقهای پاک و بدون سیگار، تهویه،بار،کافی نت،رستوران،کافی شاپ،فکس،تماشای جمعی تلویزیون در لابی،خشکشویی،باغ،خدمات دربانی،خدمات خدمتکار روزانه،واکس کفش،صرافی

    امکانات اتاق:یخچال،بالکن،حمام داخل اتاق با لوازم بهداشتی،مبلمان،چای ساز/قهوه سازؤتلویزیون،سیستم تهویه مطبوع،میز لوازم آرایش،حوله،ویو برج ایفل،روم سرویس،کمد لباس،دراور،آباژور،تخت،مبلمان،پرده،اینترنت،آینه،میز و صندلی در تراس

    رستوران هتل:رستوران هتل شانگری لا بهترین غذا ها را برای مسافران و گردشگران تور اروپا سرو میکند.کافی شاپ هتل نیز با بهترین ها از مسافرین عزیز تور اروپا شهریور 98 پذیرایی میکند.

    موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا خیابان شانزلیزه:1.1 کیلومتر

    فاصله هتل تا برج ایفل:0.7 کیلومتر

    فاصله هتل تا موزه لوور:3.3 کیلومتر

    فاصله هتل تا اپرا گارنیر: 2.9 کیلومتر

    فاصله هتل تا کلیسای نتردام:4.3 کیلومتر

    فاصله هتل تا فرودگاه اورلی پاریس:15.8 کیلومتر

    فاصله هتل تا فرودگاه شارل دوگل پاریس:15.7 کیلومتر


    Hotel de Crillon Paris France

    معرفی : هتل دی کریلن یکی از هتل های 5 ستاره شهر پاریس است که خیابان معروف شانزه لیزه نیز در نزدیکی آن قرار گرفته است. ساختمان این هتل یک ساختمان تاریخی است که در سال 1758 و به دستور شاه لوییس ساخته شد. از سال 1909 این ساختمان به هتل تبدیل شد و بعد از آن به مجموعه هتل های زنجیره ای رز وود پیوست. در هتل دی کریلن 147 اتاق وجود دارد.

    Hotel de Crillon Paris France

    امکانات اتاق ها : از برخی اتاق های خاص این هتل نمای بسیار زیبایی از برج ایفل نمایان است. اتاق های هتل از نوع دلوکس، پریمیر، گرند و سوئیت هستند که دکوراسیون بسیار شیک و لوکسی دارند. برای مثال تمامی دیوارها زرکوب هستند و لوسترهای کریستالی از سقف اتاق آویزان است. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با دوش و لوازم بهداشتی اینترنت بی سیم رایگان و تلفن در آن ها وجود دارد.

    امکانات هتل : استخر، سالن بدنسازی،‌ سالن اسپا، سالن آرایش، ماساژ، خدمات بلیط، تبدیل ارز،‌ لاندری، روم سرویس،‌ فروشگاه،‌ شاتل فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، مرکز تناسب اندام، آرایشگاه ، پذیرش 24 ساعته

    Hotel de Crillon Paris France

    رستوران هتل : هتل دارای دو رستوران است که غذاهای فرانسوی و بین المللی برای شما مسافران تور اروپا سرو می کنند. هم چنین دو کافی شاپ با نام های آمباسادور و جاردین د هیوار در هتل وجود دارند که نوشیدنی و قهوه سرو می کنند.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان پالاس د لا کنکورد پاریس قرار گرفته است و در 300 متری خیابان شانزه لیزه و 1.5 کیلومتری موزه معروف لوور قرار گرفته است.

    Hotel de Crillon Paris France

    پیشنهاد ما : این هتل بسیار زیبا و تاریخی مکان بسیار مناسبی برای اقامت علاقمندان به این طور مکان ها است.


    Hotel Le Burgundy Paris France

    هتل لی بارگاندی یکی از هتل های لوکس شهر پاریس است که در خیابان ریو دوفوت و در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل لوکس در فاصله تنها 300 متری از خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد؛ هم چنین موزه بسیار معروف لوور پاریس در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. در هتل لی بارگاندی 59 اتاق وجود دارد که دارای دکوراسیون بسیار شیک و زیبایی هستند و امکانات مینی بار، مبلمان، تلویزیون، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی، اینترنت و تلفن را به شما مهمانان گرامی تور اروپا مرداد 98 ارائه می دهند. در مرکز اسپا لوکس هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ وجود دارد. رستوران این هتل انواع غذاهای خوش طعم فرانسوی و بین المللی را سرو می کند و در کافی شاپ هتل می توانید طعم واقعی قهوه های فرانسه را بچشید. از دیگر امکانات هتل می توان به اسنک بار، سرویس نگهداری از کودکان، مرکز تجارت، آمفی تئاتر، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

    Hotel Le Burgundy Paris France

    Hotel Le Burgundy Paris France

    تور مشهد

    تور کیش

    تور مشهد
    رزرو هتل پانیذ کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 7

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 232
  • بازدید کننده امروز : 232
  • باردید دیروز : 290
  • بازدید کننده دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1757
  • بازدید ماه : 2090
  • بازدید سال : 4355
  • بازدید کلی : 30910
  • کدهای اختصاصی